Saffransskorpor och tofflor

IMG_4187.JPG

Idag ska min själ få hasa fram i tofflor så mycket den vill! Det har varit en underbart skön jul, men trött är jag ändå! I både kropp och själ!

Det blev kaffe, smoothie och saffransskorpor till frukost kl 11….. Och vi har bestämt oss för att ha en bra dag! (Vilket vi oftast har, men vi tar det säkra före det osäkra och bestämmer det helt enkelt!! 😀 )
Det kan ju inte bli annat när solen lyser och det är 10 grader kallt! Jag älskar det!! 🙂 ❤

Så idag, mina vänner, blir det inte så mycket tankar från mig! Jag tar en Annandagjulpaus i funderandet, och tar med hela flocken ut i skogen på en lång runda! Ja, och så D förstås…. 🙂
Kanske blir det kaffe och bullar i ryggsäcken så att vi kan ta en fika i solen!

Jag önskar er alla en skön härlig dag! Låt gärna både kropp och själ få hasa omkring i morgonrock och tofflor och njuta av att bara vara! ❤

Ses igen i morgon! ❤

Kram Catharina

IMG_4193.JPG

IMG_4190.JPG

Kommentera

