Att avsluta och att bära med sig…

2014 är året då jag på allvar började lära mig att lyssna till mitt hjärta!
Året då jag började lära mig att lita mer på min magkänsla än på min präktighet och på vad jag tror att andra förväntar sig av mig!

IMG_4291.JPG

Det här är året då vi tog stora beslut, bröt upp, lämnade, flyttade, landade, hittade nya vägar i livet! Året då vi hittade hem! Både fysiskt – i vårt underbara hus, skogen och havet – och mentalt! ❤

Jag har lång väg kvar…..både att fortsätta lära mig att lita på mitt hjärta, och att hitta min plats i livet utifrån de förutsättningar jag har nu! Men när jag summerar det gångna året så känner jag hopp och tillit till att det kommer att lösa sig! Om jag släpper alla orosballonger (som jag skrev om i tidigare inlägg) så kan jag istället lita på att dörrar kommer att öppnas och jag kommer att hitta nya vägar och möjligheter!
Jag vet att det inte händer bara av sig själv, men jag är övertygad om att när vi öppnar upp, vågar drömma, vågar tro på nya möjligheter, så kommer vi också att handla så att det kan bli möjligt! Inte alltid lätt, men värt att öva på!

IMG_3537-0.JPG

Jag önskar dig att du kan se tillbaka på året som gått och kan se ljuspunkter i livet! Oavsett hur livet har sett ut för just dig så hoppas jag att du kan se att det har funnits små eller stora saker som ger dig kraft, energi och mod att gå vidare in i det nya året med nyfikenhet och kärlek!

IMG_1523.JPG

Jag önskar dig att du ska se vilka dörrar som behöver stängas, och våga stänga dem, så att du kan vända blicken framåt och se de dörrar som står på glänt och väntar på dig! ❤

Jag önskar dig en fin kväll och ett gott slut på 2014! ❤ ❤ ❤

Många varma kramar Catharina ❤

IMG_0686.JPG

IMG_0860.JPG

Kommentera

