Gott nytt år till er alla! <3

IMG_4298.JPG

Det nya året kommer oss till mötes!
Jag önskar oss alla att vi ska våga drömma, och ha modet att leva våra drömmar!

Att vi ska våga vara de vi är, för var och en av oss är unik, och värdefull för att vi är just de vi är!

Att vi ska våga lyssna till våra hjärtan, och inte till våra prestationskrav och människors förväntning på oss!

Jag önskar oss möten med människor och med oss själva!
Jag önskar oss skratt, gråt, tålamod, längtan, närhet, gemenskap, vänskap, utmaningar, mod, kraft!

Mest av allt önskar jag oss kärlek!
Att vi ska få ta emot och att vi ska få ge kärlek; till oss själva, till vänner och familj, och till de människor vi möter på vår vandring genom livet!
Jag önskar att vi aldrig ska sluta tro på kärlekens kraft att förändra!

Jag önskar att 2015 ska bli ett år som vi fyller med allt det som ger våra liv mening och mål, i stort och smått! ❤

Kramar Catharina

IMG_4284.JPG

Varje väg och stig, varje hinder och händelse, varje dag och stund leder någonstans mot ljuset!

IMG_4209.JPG

Kommentera

