Köksinsköp

IMG_4343.JPG

Den här dagen känns just så! Den har varit fylld av både det ena och det andra, både positiv och lite jobbig – precis som själva livet!

Det allra bästa som hänt idag är att vi har beställt vårt nya kök!! Sådär en 10-11 meter kök!! Vitt, lantligt, med ekskiva och massor med utrymme för förvaring, matlagning, möjlighet att umgås…. Ett kök att leva och vara i!! Det ska bli så underbart att få se det färdigt! Köket är min absoluta favoritplats i huset! Det är där allt händer! Det är husets hjärta!! ❤ ❤ ❤

Ungefär såhär blir det;

IMG_4342.JPG

Så gissa om jag längtar till måndag när snickarna kommer och börjar jobba igen!!! Och nu är det inte en massa helger som stoppar upp arbetet, utan nu kan de bara jobba på! Förhoppningsvis kommer elektrikern också nästa vecka! Så vi får nog ägna en del av helgen åt att tänka ut var vi vill ha lampor, kontakter och eluttag…..

Ikväll blir det inte mer än så här från mig! Jag är slut i hela mig, så nu blir det kvällsfika och sen sängen!!

Gonatt alla fina! Ses imorgon med ny energi! 🙂 ❤

Kramar Catharina

IMG_4344.JPG

Kommentera

