Sköna fredag

IMG_4778.JPG

Hej alla fina!
Hoppas att ni har en bra fredag!
Jag har en lite rörig fredag, med arbetsträning, basal kroppskännedom och akupunktur!
Jobbet är roligt!
Basal kroppskännedom är härligt och får mig att landa i mig själv!
Och akupunkturen dämpar värken och får mig totaldäckad! 🙂
Så det blir en lugn kväll för D eftersom jag mest kommer att ligga på soffan och vara jättetrött!! 😉

Den här dagens känsla är tacksamhet!Jag är så glad att trots trötthet, förvirring och en knasig kropp så är jag tacksam för att jag är jag!! ❤
Jag är tacksam för att jag har en underbar man som förenklar mitt liv när jag inte riktigt orkar, och som får mig att skratta när jag behöver det som mest!! ❤
Jag är tacksam för att jag har fantastiska barn, som ibland driver mig till vansinne och ändå får mitt hjärta att nästan sprängas av kärlek!! ❤
Jag är tacksam för att vi har ett helt galet stort hus, med en massa fix att göra, som jag får forma och vårda! ❤
Jag är tacksam för att jag får leva mitt liv på det sätt som jag gör, med de människor som finns omkring mig!

Jag är tacksam för så himla mycket så jag slutar nu innan ni har tröttnat på mig!! 🙂

Jag hoppas att Du också kan känna tacksamhet och glädje denna gråmulna fredag med vårkänsla i luften! (I alla fall i södra Sverige..!)

Njut av din fredag och av de små sakerna i livet!!

Kramar Catharina

IMG_4777.JPG

IMG_2248.JPG

Kommentera

