Kärlek och tulpaner <3

IMG_4787.JPG

Jag vill ge er, alla fina som läser och följer mina tankar och min vardag, all kärlek! ❤
Helst skulle jag vilja ge var och en av er en stor bukett tulpaner!

IMG_4796.JPG

Jag önskar er en underbar Alla Hjärtans dag, och önskar att alla får känna sig älskade av någon! ❤

IMG_4785.JPG

Vi kan inte älska alla människor, men alla kan älska någon! Och vi kan visa alla människor respekt!
Så jag önskar denna dag att vi alla dagar på året ska ge kärlek, respekt och omtanke till någon som kanske inte får det annars! Att vi varje dag gör skillnad i någon annan människas liv!! ❤

Njut av din dag, sådan den är!
Jag ska njuta av den tillsammans med mina fina älsklingar; D och våra ungdomar! ❤

Jag orkade inte städa idag, så jag har fyllt huset med tulpaner istället! Så känns det nästan städat!! 🙂

Vi ses igen imorgon!!

Många varma kramar Catharina

IMG_4790.JPG

IMG_4788.JPG

Kommentera

