Ett ögonblick i sänder

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin dag!
När jag vaknade i morse kände jag mig som om jag hade blivit överkörd av en bulldozer, så den här dagen har gått i slowmotion.
Därför får ni ikväll min dag i ögonblicksbilder! ❤

Liten hundpromenad i skogen….

IMG_4910.JPG

IMG_4908.JPG

……i solsken och med vårkänsla!

IMG_4876.JPG

IMG_4871.JPG

Snickarna har sprungit upp och ner i trappan till ovanvåningen för att ta upp hål för fläktröret som kommer att gå genom klädkammaren, vidare upp genom taket….med resultatet att jag kunde låtit bli att städa igår!

Målaren har målat taket i gympasalen. Vi har valt att ha kvar bommarna som en del av husets historia!
J vill ha dem vita i sitt rum, så därför fick målaren fixa till dem samtidigt med taket!

IMG_4914.JPG

Mesta delen av dagen har jag tillbringat på soffan tillsammans med två sovande hundar. Ikväll är ”bulldozerkänslan” något mindre, så nu är vi på väg till O och M för att äta middag! ❤

Varje dag den här veckan har D sett en älg strax bortanför vårt, och jag har varit så sur för att jag aldrig får se den…. Men nu när vi körde så stod hon där!! Äntligen fick jag se en "vild" älg!! 🙂
(det räknas inte riktigt att ha sett dem i Skånes Djurpark!)

IMG_4916.JPG

Som för att kompensera min bulldozermorgon så bjöd himlen på ett magiskt skådespel ikväll…
(Som förvisso är svårt att återge med mobilfoto! Men jag tror att ni kan se bortom det pixliga och se det magiska!)

IMG_4919.JPG

Ha en skön kväll så ses vi imorgon! ❤

Kramar Catharina

IMG_4857.JPG

Kommentera

