Dagen då två salar blev 4 rum och kök

Idag mår inte jag så bra, så det blir bara några bilder på den nya väggen som har kommit upp i gympasalen! Som således inte längre är en gympasal utan två sovrum och ett allrum! Det blir så bra! Även om det känns lite konstigt att plötsligt ha en vägg mitt i salen!

Jag ska försöka ta lite bättre bilder imorgon när det är ljust! 

Dörren till J’s rum…..



Dörren till vårt sovrum….



Hela väggen! Bakom den är bommarna, om ni kommer ihåg hur det såg ut innan!



Vi får stora härliga, ljusa sovrum!! Underbart!

Mer blir det inte idag! Jag hoppas att jag är piggare imorgon! Efter middagen ska jag bädda ner mig i soffan och titta på ”Husdrömmar”! Det är intressant och roligt att se hur andra husdrömmare tänker och gör! Kanske kan vi få lite tips och idéer! 🙂

Ha en skön kväll!! ❤

Kramar Catharina





Kommentera

