Trött mamma och kärleksfull gästbloggare! 

Idag är har all ork i mammas kropp och knopp försvunnit! Så jag, J, får väl ta och hoppa in som gästbloggare! 

Mamma brukar ju berätta om sin dag och vad hon gör när hon arbetar eller hänger här hemma. Idag blir det annorlunda eftersom det är svårt för mig att berätta vad mamma har gjort, eftersom jag har varit i skolan. 

Att vara gästbloggare på mammas blogg känns lite jobbigt och utmanande för att mamma alltid skriver så fint om sitt eget liv och livet i allmänhet. 

Jag får väl börja med att berätta vad som har hänt här hemma idag. Idag har snickarna börjat klä reglarna i båda rummen och våra garderober. Det känns jättekul att ha väggarna uppe, för att vi nu kan se och känna hur stora rummen kommer att bli. Det har varit svårt att få en uppfattning kring hur stora rummen skulle verka men nu när väggarna är uppe får man en bättre bild av hur det kommer se ut när allt är färdigt! Jag har redan börjat inreda mitt rum i minsta detalj i mitt huvud. Imorgon ska vi åka och hämta tapeterna till hallen, köket och mammas och D’s rum, och då ska jag även få välja tapet till mitt rum🎉



 

Det var allt om huset. Sen brukar mamma ha en liten tanke som hon skickar vidare till er så jag tänkte dela med mig av en text som jag tycker om. 

 Till slut vill jag tacka för att jag har fått den finaste mamman på jorden! Älskar dig massor!💕

Kram J ❤️





En reaktion på ”Trött mamma och kärleksfull gästbloggare! 

  1. Hej Gästbloggaren…..man skulle nästan tro att Du är Din mammas dotter……lika duktig på att skriva …..och Du vilka bra bilder /kram
    d.y. morfadern

Kommentera

