Från sal till kök

En liten lördagshälsning ikväll, med några bilder från dagens arbete i vårt kök! J och jag har tapetserat och D har skruvat ihop skåpstommar! Sakta men säkert växer det fram ett rum, ett kök, ett hem!! ❤️





Hoppas att ni har haft en bra lördag! Mars är en härlig månad tycker jag, för man känner dag för dag att det blir ljusare och att våren är på väg! Bara vetskapen om det kan få mig att känna mig lite piggare!! I år känns det som om alla är så trötta, och jag tror att den milda vintern och frånvaron av snö har gjort oss tröttare än vanligt eftersom det blir så mörkt när vi inte får någon snö! Men nu kan vi börja njuta av längre dagar och av att kunna vara ute och få ljus, sol och D-vitamin! Det behöver vi!! 

Nu ska jag trilla i säng, nöjd efter dagens arbete! Jag älskar verkligen att tapetsera! Att se det växa fram och förvandla rummet! Jag längtar redan tills imorgon när vi ska fortsätta! 

Sov gott alla fina! ❤️ Vi ses i morgon!! 

Kramar Catharina



Kommentera

