Lycka är ett hus och min familj

Hoppas att din fredag har varit bra! 💕 Jag njuter av varje dag då vi kan sitta ute och fika! Idag när jag körde hem från jobbet så överväldigades jag av lyckan i att jag får bo här! Med skogen, ån, havet, ängarna och vårt alldeles underbara hus! Som snart är ett steg närmare den dröm vi hade för ett år sen när vi bestämde oss för att köpa skolan och flytta hit!! Jag älskar vårt hus! Och den här platsen på jorden!! ❤️



Ikväll har vi haft familjemys med O och M! Det är så härligt att ha stora barn och kunna umgås på samma plan! Det är verkligen så att varje fas i livet har sin charm, och jag trivs väldigt bra med den fas vi är i nu!! 😊

Det blev Carbonara, kladdkaka med nutella och ”Let’s dance”! Lagom avancerad kväll så här på fredagen! Nu laddar vi inför en helg av fixande för att komma vidare med köket! Tapeter och målning! Det blir lite renoveringsuppdatering efterhand i helgen!

Kramar till dig, och sov gott när det blir dags för det! ❤️

/Catharina 





Kommentera

