Att läsa en beskrivning…

Hej alla fina! Hoppas att helgen har varit bra! 💕

Vår helg var varit minst sagt intensiv! Igår jagade vi födelsedagspresent till J, vilket tog lite tid eftersom det inte alltid blir som man tänkt här i livet…  På kvällen var vi på trevlig, mysig middag med kortspel hos våra fina grannar! Vi konstaterade att vi nog börjar bli gamla, för alla var trötta kl 23!! Både barn och vuxna! 

I morse blev jag så lycklig när solen lyste in och hela köket var som ett ljusterapirum!! 



Den här dagen har vi ägnat åt att skruva lådor till köket!! Ikea är smidigt, för det mesta…..men det finns en del som kunde varit tydligare!! Eller är vi bara ovanligt trögtänkta! Trots att vi har varit fem stycken som skruvat och fixat så är vi bara halvvägs. Men så är det också ett stort kök…. Jag skyller på det i alla fall!! 😉 Ikväll har vi lagt ett par timmar på att försöka få ihop högskåpet med ugn och micro, utan att det blev konstiga mellanrum på ett par ställen, och för lite plats för micron! Hjälp!! Sånt gör mig galen av frustration! Jag kan inte sluta förrän jag har fått rätt på det! Och det fick vi….till sist! Med en egen liten lösning!! Men annars är Ikea väldigt bra! 😊

Så det blir till att fortsätta Imorgon! För om sex dagar är det 18-års fest…. Och vi måste vara där nere, för vi blir för många för att få plats här uppe!! Jaja, det löser sig på något sätt, det gör det alltid! Men jag är väldigt tacksam att min bror och brorsdotter kom och hjälpte till idag!! ❤️❤️❤️

Lite av dagens arbete… Jag är fortfarande lite skeptisk till luckorna, Ikeas Laxarby, men jag ska ge det en chans när allt är på plats!





Så ikväll, mina vänner, blir det inte mycket mer än den lilla uppdateringen! Nu ska vi kvällsfika och sen tror jag att vi stupar i säng alla tre!! 

Önskar dig en härlig vecka, och jag hoppas att våren kommer tillbaka!! Vi behöver all solenergi vi kan få!! 💕

Kramar Catharina 

Så här i vårtid vill vi så mycket och glömmer kanske ibland bort att bara vara och njuta av allt skönt och vackert omkring oss! Glöm inte bort att stanna upp, vila och njut!! Livet är nu!! ❤️



Mina vårblommor blev lite ledsna av ett par frostnätter, men de piggnar nog snart till igen! 😊



Kommentera

