Så här på onsdagskvällen…



Hej!! Tittar in här för att säga att jag inte riktigt har orkat skriva idag! Arbetsträning tar på krafterna, men idag hände det sånt som känns positivt och bra, och som ger mig hopp inför framtiden!! 

Hoppas att ni har haft en bra dag! Jag somnade på soffan i vårt underbara kök! Solen sken in och hela rummet är som ett ljusterapirum!! Jag bara älskar det här rummet! Och det gör resten av familjen också, för det är här vi landar när vi kommer hem och det är här vi blir kvar hela kvällen! Då har vi lyckats med att skapa den harmoni som vi eftersträvade, tänker jag!! 

Jag glömde förstås att ta foton medan solen lyste upp här, så det får bli några kvällfoton! 

Sov gott så ses vi imorgon!! ❤️

Kramar Catharina 





Kommentera

