Snabba söndag



Ännu en dag som bara rusade iväg!! Det blev en låååång runda idag – och jag älskar att en promenad som startar hemma kan innehålla bokskog, vitsippor, hav, klippor, skärgård och ängar! Det är fortfarande lite ofattbart att vi bor så här, med allt detta utanför grinden!!! (eller…inom promenadavstånd i alla fall)

Vi fick besök från Kristianstad även idag, så det att vi har flyttat en timmes körväg bort hindrar inte att fina vänner ändå kommer inom när de är i krokarna! Det är härligt! Men jag tänker att till fina, underbara vänner är det aldrig långt, så avståndet spelar egentligen mindre roll – man finns där för varann i alla fall, och om man inte kan träffas så ofta så finns de vi tycker om i våra tankar ändå!! ❤️

Golvet i köket är färdigskurat! Idag fick jag ge mig och inse kroppens begränsning när det gäller just skurande! Men D har jobbat på och jag har varit hejaklack!! Nu bara längtar längtar längtar vi efter att flytta ner på riktigt!! Fast vi grunnar på om vi ska skura en gång till eftersom just köksgolvet utsätts för rätt mycket slitage av olika slag….. Vi är inne på att inte göra det, men det är nog mest för att vi så gärna vill börja använda köket!! 😊 Får se vad vi känner imorgon!! Det är kanske egentligen korkat att inte göra det, bara för att vi har lite brått med att få möblera och börja leva där….. 

Nu är jag totalslut i hela mig, så nu blir det sängen! Sov gott!! Vi ses imorgon! ❤️

Kramar Catharina 💕





Kommentera

