Den vackraste platsen på jorden



Idag har vi haft försommar känns det som! Det har varit helt underbart soligt och varmt! Det är gott för både kropp och själ! Frukost och lunchfika har jag ätit ute i solen! Och jag förundras hela tiden över vilken förmån det är att få bo som vi gör! På landet, med närheten till ån, skogen, hagar, åkrar och havet! Det är verkligen helande för kropp och själ! I kombination med sol och värme så borde jag alltså bli superpigg och hur frisk som helst!! 😀 

Men idag har jag mest trillat, slagit mig och fått en överansträngd fotled! Hur den nu kan bli överansträngd….jag som är så lugn och stillsam…. 😉 Kanske försöker min kropp och mitt huvud säga till mig att det är dags att ta det lite lugnare. Det har jag faktiskt fattat, så det vore bra om jag, kroppen och huvudet kunde samarbeta lite mer! (Och ja, jag vet att huvudet är en del av kroppen, men ibland känns det som om de lever sina egna liv och inte alls samarbetar kring någonting!!) 

Ikväll får det bli lite bilder på den vackra utsikten jag har haft från min fikaplats idag! Ha en skön kväll alla fina, och tack för att just du tittade in här på min blogg!! ❤️

Kramar Catharina 

Den vackraste plasten på jorden….är kanske inte Kulleryd, men för mig finns det få plaster som slår den här!! Älskar att få bo här! Och älskar vår fina fina skola!! ❤️❤️❤️





Kommentera

