En blåsig dag 



Ibland önskar jag att det fanns en laddare för människor. Som till mobilen eller andra elektriska saker! Idag har jag inte haft mycket energi. Kom inte ur joggingbyxorna på hela dagen! Inte för att det har gjort något, men det är drygt att vara så trött! Jaja….imorgon är det en ny dag, och då kanske jag är piggare! 

Jag hoppas att din dag har varit bra! 💕 Här blåser det så att det viner i våra otätade fönster, så det har inte gått att sitta ute och fika idag. Men det är rätt mysigt att ligga inne i tryggheten och värmen och lyssna på vinden där ute!! Så nu tänker jag säga godnatt! Sov gott alla fina, så ses vi imorgon!! ❤️

Kramar Catharina 

Vår hall med den tillfälliga klädhängaren…..i väntan på en hatthylla i skolstil!! 😊







Kommentera

