En alldeles vanlig fredag

  
Hej alla fina! 💕

Jag hoppas att ni har haft en bra dag! Här har vi haft strålande sol, fast vi har mest varit inne idag! Livet blir ju som vi vet inte alltid som vi tänkt oss, men det kan bli väldigt bra ändå!! Så blev det för oss idag!! 

Den här helgen ska vi röja runt hemma! Flytta möbler och byta funktion på rum! Det är följden av att få fler rum! Det ska bli skönt att få allt i ordning så att det blir harmoni och balans i huset igen! För det är ett väldigt harmoniskt hus vi bor i! Där finns ett lugn som jag älskar! Så där så att när jag kommer hem så rinner all stress och oro av mig! Det är fantastiskt att känna så när man kommer hem! Att få landa! Att ha en plats där man kan ladda och som ger både energi och lugn!! 

Ett annat ställe som ger energi, balans, lugn och harmoni är skogen och ån! I morse gick jag där i morgonsolen och förundrades över bokarnas magiska ljus! Jag önskar er alla en sådan plats – ett ställe där du får hämta energi och kan vila i att bara vara!! ❤️

Jag önskar dig en skön fredagskväll där du är! Glöm inte att njuta av de små sakerna i vardagen – det är de som är livet!! 💕

Kramar Catharina ❤️
   

   

Kommentera

