Den största kärleken

Idag har jag haft en underbar dag, med mycket som har varit så positivt!! En del kan jag berätta om nästa vecka! Men det ljuvligaste idag är en liten kille på 1284 gram!! ❤️❤️❤️

 
Naturligtvis är han det finaste som finns! Än så länge måste han ha värme hela tiden, så antingen ligger han i sin värmesäng eller hud mot hud hos mamma eller pappa. Så jag har inte fått pussa på honom än! Men det ska jag ta igen sedan!! 😊

På tal om det där med rötter som jag skrev om igår så är det fantastiskt att se min son med sin son! Det ska bli underbart att se lille E växa upp och få se drag av mig, av barnens pappa, av O och av M och hennes familj! Att få se honom växa upp till en alldeles egen och unik liten kille!! Jag ser fram emot att få njuta av stunderna med honom, och att få följa honom på hans resa genom livet!! Att få vara en del i hans liv!! ❤️ 

  
Nu ska jag snart gå och lägga mig, och jag kommer att somna med ett leende på läpparna efter denna mysiga dag med mina älskade ”ungar” – de tre stora och den allra minsta älsklingen! ❤️❤️❤️ Den största kärleken är den som blir större ju mer vi delar den!

Vi ses imorgon! 

Kram Catharina 💕

  
  

Kommentera

