Rundvandring i vårt hus 

Ikväll är jag så lycklig över att få leva och bo just här, över att jag är just den jag är och att jag får leva med just de människor jag lever med och älskar! Jag är helt enkelt lycklig! 😊

Eftersom dagen har varit lite av en sjukdag så är inspirationen inte på topp…. Därför bjuder jag ikväll på en liten bildkavalkad från bottenvåningen på vårt hus – den som är nyrenoverad/ombyggd!! ❤️

Välkommen in i hallen!! 

   
  

Matrum med mycket ljus!!

  

Vardagsrum med lika mycket ljus….

  

Den gamla skolklockan som äntligen har fått liv igen!! Tänk så många skolbarn (och kanske lärare också… 😉) som har tittat på den och önskat att lektionen var slut!! 😄

  

Vårt underbara kök!!

 

  
Det än så länge ganska tomma biblioteket….

   
 

…..och sovrum! Vårt…..

  
….och J’s soffhörna!

  
Det var nästan hela vår bottenvåning!! Sen har vi en hel ovanvåning också….men den tar vi en annan dag!! 😊
Ha en underbar kväll!! Ta hand om dig och njut av livets små underverk!! ❤️

Kramar Catharina ❤️

   
   

Kommentera

