Det är en kväll i juni

    

Idag har det varit sommar!! Ikväll när vi gick kvällsrundan med hundarna så kunde jag gå i shorts och tjocktröja – min absoluta favoritsommarklädsel är shorts – och nu hoppas jag att jag ska kunna leva i dem tills i september!! 😊

Hela dagen idag har jag haft en sång i huvudet. Det är en kvällssång som våra barn har sjungit när de var på konfirmationsläger. Den är så himla fin så jag tänker dela med mig av den texten! Det är gott att på kvällen få sammanfatta dagen och låta den komma till ro när natten möter!

”Vågen söker trygghet nere vid vår strand. Vinden går till vila ibland gräs på land.

Trädens grenar mörkna, skuggan gräset tar, men på himlen ser jag dagens ljus är kvar.

Dagens ljud och röster tystnar, allt blir ro. Över vattnet flyger fågeln till sitt bo.

Alla dagens tankar, människor jag mött, i Guds hand jag lägger nu när jag är trött.” ❤️

Godnatt alla fina!! ❤️

Kramar Catharina 💕

Vår nya rhododendron som är helt ljuvlig nu när den slår ut!   
 

Kommentera

