Mod att försöka igen

  
Åh vilken trött dag!! För sent i säng igår, för dåligt väder och för lite vila….. Jaja, det kommer en ny dag imorgon då jag kan vila och förhoppningsvis kan vi få lite bätte väder! Nu ska jag hoppa i säng, och jag avslutar den här dagen, som så många andra, med att påminna mig själv om dessa ord;

”Mod är inte alltid högröstat.

Ibland är mod den stilla röst som vid slutet av dagen viskar: ”Jag försöker igen i morgon”.

Vi måste inte alltid räcka till. Vi måste inte alltid vara främst i ledet. Vi måste inte alltid tänka på alla andra. Men vi måste varje dag ta hand om oss själva! Var rädd om dig!! Du är fantastisk – oavsett hur livet ser ut och hur mycket du orkar och kan!! Och när vi inte kan och orkar så får vi ge oss själva en ny chans imorgon! ❤️❤️❤️

Kramar Catharina 💕

   
 

Kommentera

