Ännu en glimt av vårt paradis ✨

Ikväll tog vår  kvällsrunda lite längre tid än vanligt, för att jag var tvungen att fotografera en massa på vägen!! Jag älskar den här tiden på året, när det blommar och grönskar överallt!! Alla färger och former! Så idag bjuder jag på ett litet bildpottpuri från vår promenad!

 Jag älskar att vi bor på landet – nära naturen, djuren, skogen och vattnet!   
Våra hus som jag älskar!! ❤️

     

   
 

Och alla dessa blommor! Både de vilda och de i trädgårdarna vid de små torpen som vi går förbi! 

   
   

Det är verkligen en tid att njuta av och bara vara i! Så det önskar jag er alla att ni får och kan göra! Nu verkar det ju dessutom som om solen och värmen är på gång….. säger de…. Vi hoppas på det! 😊💕

Kramar Catharina ❤️

   
 

Kommentera

