Tillbaka i vardagen

Hej fina ni!! 💕

Idag har det varit en intensiv dag! Först arbetsträning – det kändes bra att komma tillbaka efter ledigheten och jag ser fram emot de nya uppgifterna som jag ska vara med i under hösten, och förhoppningsvis våren! Efter de timmarna på jobbet var jag tvungen att sova ett par timmar! Medan jag sov kom O, M och lille E, och ikväll har vi haft babymys och en massa goa skratt!! 😊❤️

Nu är dagen slut och jag likaså, så nu säger jag godnatt med en bild på vår fullkomligt ljuvliga Nostalgieros!! Önskar att jag hade kunnat förmedla doften till er!! ❤️ 

Sov gott så ses vi imorgon!! 

Kramar Catharina 💕

   
    
 

Kommentera

