Dagen efter

Hej på er! Idag är den tröttaste dagen på länge! Jag firade födelsedag igår – väldigt lugnt och stillsamt, men tillräckligt för att min hjärna ska tycka att den har fått tillräckligt med intryck och stimulans för flera dagar framöver! 😊

Så idag blir det hundpromenad och soffhäng! Fördelen med en utmattad hjärna är att jag har blivit bra på att göra ”ingenting” – fast egentligen hade det ju varit bättre att kunna det av sig själv liksom – inte för att hjärnan har gått ner i stand-byläge…. Men jag gillar ju att försöka hitta det positiva i saker och ting, så då måste jag tänka så! Att jag gör det som är bra för mig! För att jag behöver det – inte för att jag inte har något val! (Även om det är så det är!!) 

Så jag skickar en hälsning till dig från min soffa och hoppas att du har en riktigt fin söndag där du befinner dig!! Och det är ju faktiskt så, att det alltid är viktigt att lyssna på sin kropp och själ och försöka göra det som man mår bra av och behöver! Inte bara när man har en utmattad hjärna! För om man inte lyssnar så finns risken att man får en utmattad kropp och knopp!! Och det är det inte värt!! Så var rädd om dig!! ❤️❤️❤️

Kramar Catharina 💕

Den här koppen har tillhört min mammas mans mamma! En fantastisk kvinna på många sätt, som jag kallade farmor för att hon fick ha den rollen i mitt liv!! Sedan har min mamma haft den i många år, och igår fick jag den av mamma! För att förvalta! Jag tycker om att kunna titta på koppen och tänka på två starka kvinnor som har varit förebilder för mig i mitt liv!! ❤️ Och så älskar jag ju saker med historia! 😊 
En av födelsedagspresenterna; en handmålad ikon från Kreta!

 
Och en annan present – från lille E!! ☺️  

Kommentera

