Just nu är det så här…

Hej alla fina bloggläsare! Kanske har ni undrat vart jag har tagit vägen eftersom det har blivit lite tyst och stilla här på bloggen. Just nu mår jag så att det inte är mycket med inspirationen och energin att skriva. Det är jättetråkigt eftersom skrivandet är en så stor del av mig, men ibland är det ju bara att gilla läget och acceptera att just nu är det så här, och det kommer att bli annorlunda förr eller senare! 

Så just nu får ni stå ut med att det kommer väldigt få, eller inga, inlägg här! Jag lovar att jag återkommer så snart jag känner skrivlusten återkomma! Tillsvidare kan ni följa mig på Instagram där ni hittar mig som ”kullerydsskola” (förstås! 😊). Där är det – precis som här – en blandning av husrenovering, inredning och livet i största allmänhet!! Så välkomna att följa med mig på resan på Instagram!! 

Många kramar till er från mig!! ❤️

/Catharina 

   
   

2 reaktioner på ”Just nu är det så här…

Kommentera

