En dag i bilder

  
Vi hade en kall natt! Inte frost, men det var nog inte så många grader. Det var lite kallt om fingrar och öron på morgonpromenaden! 

 
Den vackra utsikten över Lovsjön, från torpets verandra! ❤️ Har ni aldrig varit på Lovsjöbadens camping så måste ni åka hit någon gång!! Underbar camping, bra stugor, fina promenadvägar, sjö och skog, trevliga campingvärdar och nära till bl.a Jönköping, Gränna och Visingsö! ❤️

   
Farligt vacker…

    
Skogens röda guld!! Det är så otroligt mycket lingon och blåbär, så imorgon tar vi våra spannar och drar ut i skogen! Idag kände jag mig som Putte i Blåbärsskogen där jag satt och åt blåbär! ☺️

 
Sommarens sista blåklockor…… 

”Jag plockade sommarens sista bukett, jag vet att det var den sista. 

I den rymdes hela sommarens tid, den tid som vi skulle mista. 

Jag plockade en bit av sensommaren, för jag ville hålla den kvar.

Blommorna står i mitt kylda fönster och minner om det som var.” 

Lasse Berghagen

Visst tar vi med oss många härliga sommarminnen in i hösten! Men hösten också en underbar tid – fylld av dofter, färger och ljus! En tid att njuta med alla sinnen! Än så länge dröjer sig lite av värmen och ljuset kvar, och nu börjar den tid då jag njuter som mest av att få vara ute i skog och mark!! 

Det tar på krafterna att vara ledig, så nu är det strax dags att krypa upp på loftet och sova!! 😊

Godnatt och sov gott alla fina – när det blir dags för det!!❤️

Kramar Catharina 💕

   
   

Kommentera

