Höstsöndag

Idag är en långsam dag. Vi är alla lite söndagströtta. Så det blev en lång runda i skogen! Det är ju så fantastiskt vackert nu att det nästan tar andan ur en! 

  
    
    
    
Rundan påbörjades i mulet väder och avslutades med fika på bryggan i strålande sol!! Dessutom tog jag och brorsan årets sista (?) bad!! Det var kallt, men helt okej att doppa sig! Jag tog till och med några simtag!! 😄 Sen var det gott med varmt kaffe! 

 
Just nu funderar jag av naturliga skäl ganska mycket på framtiden ~ på vart vägen bär och hur resan vidare ska se ut. Igår hittade jag ett citat som jag tar med i mina funderingar framöver; ”Man ångrar bara det man aldrig gjorde”….. 

Vad har du för drömmar och önskningar som du en dag inte vill ångra att du aldrig gjorde?

Ibland måste vi kanske bara våga! Våga hoppa, våga göra, våga låta bli att tänka för mycket! 

Kramar Catharina ❤️

  

Kommentera

