En vinnarbild

Hej alla fina! 

Den här dagen började lite halvbra, efter en heldålig natt. Så som nätter är ibland när kroppen och hjärnan är slitna. Men till frukost vände det, och sedan har jag haft sån där bubblande glädje i kroppen hela dagen! För när jag kollade Instagram i morse så hade jag vunnit tapeter från Boråstapeter, till ett helt rum!! 

För ett par veckor sedan taggade jag en av mina bilder med ”allatiderstapeter”, som är deras jubileumstävling. De har under det här året dragit en vinnare i månaden för att fira att de fyller 115 år. Jag hade helt glömt bort att jag hade taggat tävlingen, så det kom som en väldigt glad överraskning idag att jag har vunnit!! 

Det är den här bilden som är månadens vinnare; 

månadens vinnare oktober

Boråstapeter Karlslund Pigkammaren


Boråstapeters Pigkammaren ur kollektionen Karlslund! Jag älskar den tapeten, och den här blå färgen som sätter prägel på vår hall! Tillsammans med hatthyllan och de gamla skolkrokarna så markerar tapeten den tidsålder som skolan byggdes. I köket har vi samma tapet, fast i grått. 

Så nu ska vi ta det svåra beslutet om vilket rum som ska få äran att få nya tapeter…… Och vilken tapet vi ska ha! Roliga dilemman!! 😊 

Ikväll hände ytterligare en underbar sak, men det kan vi ta en annan gång. Den här dagen blev verkligen en toppendag! Så nu ska jag njuta av all den glädje jag känner ikväll! Men jag får nog skynda mig, för efter fyra timmars arbetsträning idag så finns det en risk att jag somnar före middagen! 😄

”Ta ut glädje i förskott. Det värsta som kan hända är att du har varit glad i onödan”!! 

Jag är definitivt glad i efterskott, men försöker också leva efter de där orden! Livet blir liksom roligare om man försöker se det positiva och glada även när livet är lite trögt och gör motstånd! Lite glädje kan alltid få det att kännas en aning lättare! Och visst finns det alltid något ~ om än yttepyttelitet ~ att glädjas åt ~ oavsett hur livet ser ut! ❤️

Ha en fin kväll och njut av det där lilla som gör dig glad! ❤️

Kramar Catharina 💕

      
  

2 reaktioner på ”En vinnarbild

Kommentera

