November i bilder

  
En strålande fin 1 december! Hoppas att det fortsätter så hela månaden! 

November startade med en storm som nästan över en natt blåste bort alla de vackra färgerna som träden har bjudit oss på under hela hösten. Vår november har innehållit allt från lampfix, förrådsfix, långpromenader, glögglängtan, några frostiga och några snöiga dagar, julmarknad……till årets sista (?) dopp i havet, som D gjorde den 15 november! (Det grämer mig lite att han var sist……men året är ju inte slut än…..)

Så idag får ni lite bilder från november i Kulleryd!

 

Allhelgonatid

  

Höstskog före stormen

  

Solnedgång över skogen

  

Glögglängtan

  

Ommöblering

  

Sista doppet 2015???

  

Soffmys

  

Vinterhav

  

Frostros

  

Vinter i Kulleryd

  

Adventskransar

  

Advent!!

 
En sammanfattning med några ögonblicksbilder! Nu önskar jag mig en fin december! Med mindre oro i världen omkring oss! Med mer kärlek, medmänsklighet och empati mellan människor! Med ljus och gemenskap, öppenhet och mod, med glädje och frid! Och så önskar jag mig snö!! 😊 

Hur det blir med både det ena och det andra återstår att se! Men det vi kan påverka kan vi faktiskt göra det bästa av! Framför allt tänker jag att vi måste låta den här tiden vara en tid för glädje – inte ett stressrace fram till jul! ❤️

Kramar Catharina 💕

   
   

4 reaktioner på ”November i bilder

Kommentera

