Nattlig planering 

Ibland blir jag så trött på mig själv! Eller egentligen på min hjärna ~ som förvisso är en del av mig, men som periodvis lever sitt eget liv! 

Igår var jag galet trött. Av förkylning och hostnätter. Men jag kunde verkligen inte somna. Och vad händer då? Jo, min hjärna går igång i hundranittio och löser (eller försöker i alla fall) en massa saker som definitivt inte behöver lösas kl 1, 2 eller 3 på natten! Då hjälper det inte ens att jag har övat Mindfullness i 2,5 år, för hjärnan spårar ur fullständigt! 

Så igår natt planerade jag om ovanvåningen….. Det gör jag visserligen lite då och då, men nu var det den ”stora omstruktureringen”! Jo, det kom en del bra idéer ut av den där planeringen, men det hade varit mindre tröttande att göra den på dagtid! 

Framöver kommer ni helt säkert att få del av resultatet av min nattliga planering, men nu ska jag gå och lägga mig ~ och prova med att varken hosta eller planera….försöka alltså….

Godnatt! Sov gott & dröm sött! 

Kramar Catharina ❤️

 Julstjärna  
Kulleryds skola  Advent i vårt kök 

Kommentera

