Annandag jul

Annandag jul brukar vi ha familjemiddag med dem som vi inte firat jul med…..och några som vi har firat jul med! I år blev det lite manfall efterhand pga sjukdomar, så till sist var vi åtta vuxna och lille E som har haft en härlig eftermiddag och kväll tillsammans! Glögg, paketleken, mat, godisbord och många skratt!! Precis så som det ska vara!

Nu halvligger jag på soffan – alltför mätt och trött för att orka resa mig! Dricker lite glögg och äter några kolor till och lyssnar på D och J som spelar något frågespel i mobilen. Jag har minst lika roligt som de – bara av att lyssna på dem! 😄 

Jag hoppas att ni har haft en fin dag ni med! De här dagarna mellan jul och nyår ser väl lite olika ut i olika familjer – för en del betyder de familjemiddagar och mer julfirande, och för andra är det dagar av avkoppling, lugn och mys! Oavsett hur dina dagar ser ut så hoppas jag att du får påfyllning av energi och kan njuta av det du gör och de du är tillsammans med! 

Nu ska jag försöka masa mig upp ur soffan, röja lite i köket och sedan krypa ner i min sköna säng! Och sova länge imorgon!! Vi ses igen då!!

Kramar Catharina ❤️

 Jul i Gamla skolan  
Godisbord på gång  annandagens dukning  
Juldukning  Juldukning  
Juldukningen på Annandagjul 

Kommentera

