Det är inte bara snön som döljer….

I natt kom snön! Det har snöat hela dagen. Inga mängder, men tillräckligt för att det ska bli vitt och kännas vintrigt!! Jag älskar det! 

Idag var det dessutom dags för löpträning igen…..inte om jag hade bestämt, men nu bestämde J att jag visst skulle det – ”för att du behöver det, mamma, och för att du tycker att det är skönt när du väl kommer ut”! Tur att hon vet hur jag funkar! För precis så är det ju! 

Så det blev det bästa av två världar (just nu är det så); löpträning i nysnö med de vackraste stora mjuka snöflingorna dalande ner över oss!! Livet är bra härligt! 

 

Vinterträning

Den här bilden är från i söndags! Idag sprang J ifrån mig så det blev inget foto!!

  
Vår Lillskola 
Nu tänker jag ägna resten av kvällen åt något av mina stickprojekt! Det är några stycket som jag behöver komma vidare med, ovh avsluta, för att sedan kunna påbörja nya roliga projekt….

Idag har jag med mig orden: ”Ta inte åt dig när andra har åsikter om hur du väljer att leva ditt liv. Det kommer alltid att finnas folk som inte har en aning om hur mycket du har kämpat för att ta dig dit där du är idag.” 

Precis!! Vi är där vi är av en anledning! Alla har vi haft och har vi våra kamper, som ingen ser eller vet något om! Därför har jag heller inte rätt att döma någon annan – för jag vet inte vad du kämpar med. 

Av samma anledning tänker jag inte ta åt mig av vad andra tycker och tänker – för de har ingen aning om vad jag kämpar med! Och det vi visar utåt är bara det vi väljer att visa. Oavsett det handlar om i jobbet, på Facebook, på stan, på gymmet….. Det du ser av mig är inte hela jag. Det är min fasad. Det jag väljer att visa, och du har ingen aning om hur jag har det och hur jag mår bakom min stängda dörr! 

Så ta inte åt dig av vad andra tycker, tror och tänker! Och döm inte andra! Vi vet inte mer om varandra än det vi ser, och det vi väljer att säga och visa….. ❤️

Skön kväll till er alla fina!

Kramar Catharina ❤️

 Kulleryds skola  
Det gamla dasset  Kulleryds skola 

2 reaktioner på ”Det är inte bara snön som döljer….

  1. Mysigt med snö lyser upp tillvaron. Bara kroppen som inte gillar dessa väderomslag.
    Kloka ord om att inte inte ta åt sig andras åsikter. Kan vi inte säga något snällt tilla varandra istället.
    Bra kämpat med löpningen 💗

Kommentera

