Tyst och stilla

Hej alla fina!! 

Som ni kanske har märkt är det lite tyst och stilla här på bloggen just nu. Jag är mitt i en utredning av hur jag mår och fungerar, och det tar en massa energi och rör till det i huvudet – mer än vanligt! 

Så det blir ingen energi och inspiration över till skrivandet. Det är en sorg i sig – eftersom skrivandet är det som har fungerat hyfsat bra, och som hjälper mig att sortera alla tankar som snurrar runt i huvudet. Men då är det så här det är just nu! Och jag kan inte göra så mycket åt det! Jag kommer att komma igång igen, men tills dess får det vara lite stiltje här! 

Många tankar och kramar till er! 

/Catharina ❤️

 vinterhav  

Ljus i vintermörkret  Tulpankärlek 

Kommentera

