Bildblogg

 ”Life is like the river, sometimes it sweeps you gently along and sometimes the rapids come out of nowhere.” 

Emma Smith

 
Som jag tidigare har skrivit så blir det inte så mycket här på bloggen just nu pga ett gigantiskt vägskäl i livet, som tar det mesta av min energi! Men jag vill ändå att ni ska veta att jag tänker på er, och jag saknar att jag inte har någon inspiration. 

Så därför kommer det ändå att bli lite inlägg här! Vissa dagar blir det lite tankar, och andra dagar kommer det att bli ungefär som ikväll: några ord och nån bild eller bilder! Till er – från mig! Med kärlek! ❤️

Kramar Catharina ❤️

Kommentera

