En stor dag

  
Vilken dag vi har haft!! Idag fyller min fina morfar 95 år! Jag känner mig så priviligierad som har fått ha morfar med under så lång tid i mitt liv, och att mina barn har fått vara med honom och kommer att bära med sig en massa minnen av honom! Han har bott själv ända tills i onsdags då han flyttade till ett boende eftersom minnet börjar bli riktigt dåligt. Han är nöjd med att ha fått flytta eftersom han känner sig tryggare när det finns människor runt omkring som kan hjälpa honom, och sällskap att prata med! 

Min morfar och min mormor har varit en väldigt stor del av min uppväxt och mitt liv, och de har betytt så oerhört mycket för mig! Därför känns det stort att idag få fira morfars 95 årsdag och se min morfar tillsammans med lille E!! Den äldste och den yngste med 95 år emellan! Fem generationer var samlade idag!! ❤️

   
   
Ikväll var morfar trött men nöjd! Och det är jag med!! Så nu ska jag trilla i säng för imorgon är det arbetsträning igen!! Sov gott alla fina!! 💕

Kramar Catharina ❤️

   
 

Lämna en kommentar