Finaste förvaringen i hallen

Hej på er! 

Vissa dagar känns det som om man borde stanna i sängen för ögonen vill inte öppnas och kroppen vill inte vakna. En sån morgon hade jag idag! Men så kom jag till jobbet och mötte fina fantastiska arbetskamrater som öste energi över mig!! Så efter frukosten på jobbet kändes dagen mindre trött! 😊 

När jag körde hem var jag och hämtade en paket på posten med den finaste stråväskan från Tine K! Jag har beställt den från Julias Vita Drömmar och den ska hänga i hallen, med gästsockor i! För även om våra såpskurade trägolv ger en varm känsla när man går på dem så kan det vara lite småkyligt om fötterna vintertid. 

Väskan blev så fin i hallen, med den blå kanten som matchar allt annat blått i vår hall! 

   
Finaste förvaringen i hallen ~ supersnygg till den fina vinnartapeten förstås! 😉

 Nu när vi grubblar över vilket rum vi ska tapetsera och vilka tapeter vi ska ha så är vi noga med att göra som vi har gjort i alla andra rum; fundera över vilken känsla vi vill förmedla i rummet och vilka möbler vi har där. Till biblioteket valde vi tapet innan vi hade bestämt oss för känsla och möbler……och det är det enda rummet som vi inte är nöjda med vad gäller tapetval. Så där ska det bli en ny, mer bibliotelsaktig tapet. Kanske lite dovare, med mer myskänsla. Som J sa: ”Där inne ska man känna att man vill mysa ner sig i en fåtölj med en bra bok!” Precis den känslan vill vi ha! 

Om det sedan blir vinsten från Boråstapeter eller någon annan tapet ~ det återstår att se!! 

Nu måste jag ta en runda med hundarna för sedan bär det av till svärmor för lite middag och mys! 

Ha en fin kväll där du befinner dig!! ❤️

Och kom ihåg; ”Sometimes it’s okey if the only thing you did today was breathe.” 

Kramar Catharina 💕

   
   

Lämna en kommentar